Hoe werkt het?
Wilt u weten hoe u kunt updaten? Lees dit artikel: een update uitvoeren?
Hier vindt u onze release notes met informatie over de aanpassingen in een bepaalde release: https://downloads.adsolut.com/expertm/Releasenotes/NieuwsNL.pdf
Overzicht artikels
Hulp nodig?
Indien bovenstaande informatie geen oplossing biedt, dan verzoeken wij u een ticket te maken en hierin te vermelden waar u vastloopt. Schermafbeeldingen helpen ons in veel gevallen om sneller het probleem te identificeren. Voorzie uw ticket bij voorkeur van het volgende:
- Versie van Expert/M waarin u dit incident heeft.
- Graag ontvangen wij ook schermafbeeldingen van het scherm/de schermen waarop het door u beschreven probleem zich voordoet.
Zie ook:
Hoe maak ik een ticket?
Word lid van één of meerdere groepen De groepen op het Support portaal zijn er om je te helpen met waardevolle en nuttige weetjes over onze software. We delen hier af en toe informatie die relevant is voor jou. Je kunt zelf aangeven of je meldingen wilt ontvangen voor elke post of wekelijks. Word vandaag nog lid en blijf op de hoogte! Zie ook: Groepen |