Salesforce

Beroepskosten zelfstandigen: foutmelding "Het systeem kan het opgegeven pad niet vinden Line 0" bij importeren van uit Expert/M

Article Information
BE
Article Details
Situatie:
Wanneer ik in Beroepskosten zelfstandigen de balans uit Expert/M wil importeren, dan verschijnt de foutmelding "Het systeem kan het opgegeven pad niet vinden Line 0". Dit doet zich voor bij elk dossier en in verschillende aanslagjaren.

image007.png

Antwoord:
In de programmafolder ?:\Kluwer\FinFisc\Common\Convpsb ontbreekt het bestand LnkPsbEpp.dll of het bestand is beschadigd geraakt. U kan dit oplossen door de meest recente update van Expert/M opnieuw te installeren. Nadien zal u de balans opnieuw correct kunnen importeren.
                                      
Let op:
Alle gebruikers moeten de programma's van Kluwer verlaten voordat u de update installeert.
   
Zie eventueel ook: 
Thema: updaten van Expert/M

 
 
Detail Information
29/11/2023 15:43
URL
Beroepskosten zelfstandigen: foutmelding "Het systeem kan het opgegeven pad niet vinden Line 0" bij importeren van uit Expert/M
105
Beroepskosten-zelfstandigen-foutmelding-Het-systeem-kan-het-opgegeven-pad-niet-vinden-Line-0-bij-importeren-van-uit-Expert-m

Powered by