Salesforce

Hoe vraag ik een remote interventie aan?

Article Information
BE
Article Details

Een remote interventie is een betalende dienst voor technische ondersteuning middels een interventie op afstand die niet inbegrepen zit in uw onderhoudscontracten. In praktijk zullen wij bij een specifieke vraag aangeven dat wij u kunnen ondersteunen middels een remote interventie.

Voor een algemene of functionele vraag met betrekking tot uw software, maakt u best een ticket: Hoe maak ik een ticket?

 

Remote aanvraag

Een remote interventie aanvragen kan eenvoudig via uw workspace op My.Adsolut.com.
Ga naar: https://www.adsolut.com/support
U zult moeten inloggen indien u nog niet was ingelogd.                                   

Tip
Heeft u nog geen WK TAA Software account? Dan dient u zich eerst te registreren.
Zie: Ik wil graag inloggen met het Wolters Kluwer Account

  
Kies 'Remote interventie' voor het starten van de aanvraag.
image.png


ISL-tool
Ondersteuning op afstand gebeurt doorgaans met behulp van onze ISL-tool. Deze kunt u downloaden op de hoofdpagina van het Support portaal of op adsolut.com/support. 

Zie ook:

 
detail information
19/11/2021 17:31
Hoe vraag ik een remote interventie aan?
787
URL
Hoe-vraag-ik-een-remote-interventie-aan

Powered by