Salesforce

Scope van het Wolters Kluwer updatecontract

Article Details

 
Answer
Het Wolters Kluwer updatecontract geeft u recht op:

1. Programma-updates:
Updates kunnen zowel functionele aanpassingen als foutcorrecties bevatten. Voor de cloudproducten worden de updates automatisch uitgevoerd.

2. Service Desk support:
De Service Desk is het unieke contactpunt voor ondersteuning.

Iedereen heeft online toegang tot onze artikelen in het Support portaal. Deze kennisdatabank bevat artikelen en handleidingen over een groot aantal topics en is de snelste manier om antwoorden te vinden op uw vragen.
Voor al uw vragen raden we u aan om in te loggen met uw Wolters Kluwer TAA Software Account om zo optimaal gebruik te maken van het Support portaal.

3. Adsolut.com - Support: 
Hier vindt u enkele handige opties, zoals de Adsolut Academy (e-learning), het aanvragen van remote interventie en downloads & installatiecodes.Deze opties zijn niet uitsluitend voor producten uit de Adsolut-familie.
Hier kunt u ook inloggen met uw Wolters Kluwer TAA Software Account, krijgt u toegang tot extra artikelen en tot

Ga hier naar: https://www.adsolut.com/support

De Service Desk
  • beantwoordt functionele vragen over Wolters Kluwer-producten
  • behandelt verzoeken & incidenten
  • verdeelt vragen naar de correcte afdeling(en)
Dit gebeurt steeds volgens prioriteit gebaseerd op urgentie en impact.

De Service Desk werkt enkel op afstand.

De standaard Service Desk scope omvat niet:
  • Het maken of aanpassen van lay-outs of SQL-rapporten
  • Het implementeren van nieuwe modules of functionaliteiten
  • Opleidingsvragen waarvoor een antwoord terug te vinden is in de handleidingen, FAQ, Knowledge Base, e-learning,…
  • Optimalisatie van de werking van uw pakket
  • Het converteren van dossiers en/of controleren van een conversie
  • Technische en/of lokale infrastructuurgerelateerde problemen, linken met externe producten
  • De controle van bestanden voor elektronisch betalingsverkeer
  • Consultancy m.b.t. wetgeving, boekingen,…
  • Interventies en/of opleidingen ter plaatse
  • Nieuwe installaties en herinstallaties van onze producten

Bovenstaande uitzonderingen kunnen wel projectmatig uitgevoerd worden.

Wij behouden ons tevens het recht om bij overmatig gebruik van de Service Desk over te gaan tot een voorstel van bijkomende opleiding, advies of begeleiding om uw gebruikers te helpen en het aantal Service Desk cases te normaliseren.

Zie ook:
Ik wil graag inloggen met het Wolters Kluwer Account
TitelScope van het Wolters Kluwer updatecontract
URL-naamScope-van-het-updatecontract

Powered by