Salesforce

Fout bij het aanmelden: uw gebruikersnaam is geblokkeerd. Contacteer uw administrator.

Article Information
BE
Article Details

Een gebruiker krijgt bij het aanmelden in Adsolut de boodschap:

Uw gebruikersnaam is geblokkeerd. Contacteer uw administrator.


Als deze melding verschijnt, kan alleen een gebruiker met administrator rechten dit deblokkeren. 

Contacteer de Adsolut-Admin, binnen jouw bedrijf, om je gebruiker vrij te geven.

OPGELET

Adsolut CLOUD gebruikers moeten hiervoor een support ticket maken via ons support portaal.

In het artikel Support portaal - Hoe maak je een ticket? vind je hiervoor de werkwijze.



Mogelijke oorzaken

  • Foutieve inlogpogingen in Adsolut zelf (het maximum aantal foutieve inlogpogingen is ingesteld op 5)
  • Foutieve inlogpogingen op het klantenportaal
  • Foutieve inlogpogingen op de app(s)
  • Foutieve inlogpogingen via de webservices
  • Gelijktijdige aanmelding op meerdere toestellen door dezelfde gerbuiker


Opmerking
Indien men één Adsolut-gebruiker gaat gebruiken voor meerdere medewerkers in de organisatie, zal dit niet enkel een mogelijke oorzaak zijn voor de foutmelding hierboven, maar ook een misbruik van het gebruikersbeheer in Adsolut!


Hoe kan de Adsolut Admin een gebruiker deblokkeren?

1. Start Adsolut
2. Log in met uw Admin gebruiker
3. Ga naar Systeembeheer, Settings
4. Klik op Gebruikersbeheer.
5. In het overzicht, ziet u onmiddellijk welke gebruiker geblokkeerd is.
6. Dubbelklik op de betreffende gebruiker

image.png

7. Vink de optie Geblokkeerd uit
image.png

8. Klik op OK
9. De gebruiker kan opnieuw inloggen
 
 
detail information
11/05/2022 8:21
Fout bij het aanmelden: uw gebruikersnaam is geblokkeerd. Contacteer uw administrator.
578
URL
Gebruikers-geblokkeerd-in-Adsolut-Hier-is-waarom

Powered by