Ter info:
Dit is niet van toepassing als u werkt met Adsolut Cloud. Hoe weet ik of ik in Adsolut-cloud werk?
Het is noodzakelijk dat u het subdossier sluit en naar het MasterKB gaat, dit doet u door:
- Klik linksbovenaan op het icoon van Adsolut
- Klik op Sluit dossier

- Ga in het MasterKB naar Systeembeheer, Gebruikersbeheer
Opmerking
Als u het menu Systeembeheer, Gebruikersbeheer niet ziet of u krijgt de melding 'Enkel admin-gebruikers hebben voldoende rechten om de gebruikers te beheren!', dan bent u geen admin-gebruiker. Contacteer een collega die wel admin-gebruiker is.
In onderstaand voorbeeld, is gebruiker 'IAN' een admin-gebruiker. Deze gebruiker kan alles in Adsolut, inclusief andere gebruikers deblokkeren.

Onderstaande gebruikers zijn technische gebruikers. Deze kan u niet gebruiken om in te loggen!
ADMIN
ADMINBG
ADSOCR
Ter info
In elk bedrijf is er een admin-gebruiker ingesteld.
In het artikelFout bij het aanmelden: uw gebruikersnaam is geblokkeerd. Contacteer uw administrator leest u hoe u als admin-gebruiker een collega kan deblokkeren.
Om admin-gebruiker te worden, bespreekt u dit met uw werkgever of een collega die wel een admin-gebruiker is. Onze Support-afdeling (Wolters Kluwer) kan u hiermee niet verderhelpen.
Zie eventueel ook
Thema: Gebruikersbeheer en licentiebeheer in Adsolut