Salesforce

De dossieranalyse is niet geslaagd

Article Information
BE
Article Details

Gaat het over de foutmelding 'De volgende analysetest is niet geslaagd: Centralisatielijn aanwezig in alle boekingen'? (Of in verkopen / aankopen)

Centralisatielijn.jfif

 

Controleer het volgende:

Indien u centralisatielijnen gebruikt die niet als zodanig zijn ingesteld, kan u deze foutmelding krijgen bij het afsluiten van uw dossier:
Ga naar Ingave > Basisgegevens > Grootboekrekeningen en controleer het veld 'Type rekening'. Indien dit veld op 'Gewoon' staat voor uw centralisatierekeningen, past u dit aan naar centralisatierekening klant en centralisatierekening leverancier

Gewoon.png

 

 Indien de foutmelding nog verschijnt bij het afsluiten van het dossier, mag u ons het volgende bezorgen:

  1. Een printscreen van de foutmelding 
  2. Uw dossier (ZIP-bestand): Kan ik een bijlage toevoegen aan mijn ticket?

 

Gaat het over een andere gedetailleerde foutmelding omtrent 'De volgende analysetest is niet geslaagd'?  Ook voor deze foutmeldingen mag u ons het volgende bezorgen: 

  1. Een printscreen van de foutmelding 
  2. Uw dossier (ZIP-bestand): Kan ik een bijlage toevoegen aan mijn ticket?

 

Zie eventueel ook:
Hoe kan ik een dossier uitwisselen via Centraal dossierbeheer?

Het maken van een kopie van een Expert/M-dossier dat opgestart wordt vanuit Adsolut

 
Detail Information
16/09/2024 14:12
URL
De dossieranalyse is niet geslaagd
93
De-dossieranalyse-is-niet-geslaagd

Powered by