Gaat het over de foutmelding 'De volgende analysetest is niet geslaagd: Centralisatielijn aanwezig in alle boekingen'? (Of in verkopen / aankopen)

Controleer het volgende:
Indien u centralisatielijnen gebruikt die niet als zodanig zijn ingesteld, kan u deze foutmelding krijgen bij het afsluiten van uw dossier:
Ga naar Ingave > Basisgegevens > Grootboekrekeningen en controleer het veld 'Type rekening'. Indien dit veld op 'Gewoon' staat voor uw centralisatierekeningen, past u dit aan naar centralisatierekening klant en centralisatierekening leverancier.

Indien de foutmelding nog verschijnt bij het afsluiten van het dossier, mag u ons het volgende bezorgen:
- Een printscreen van de foutmelding
- Uw dossier (ZIP-bestand): Kan ik een bijlage toevoegen aan mijn ticket?
Gaat het over een andere gedetailleerde foutmelding omtrent 'De volgende analysetest is niet geslaagd'? Ook voor deze foutmeldingen mag u ons het volgende bezorgen:
- Een printscreen van de foutmelding
- Uw dossier (ZIP-bestand): Kan ik een bijlage toevoegen aan mijn ticket?
Zie eventueel ook:
Hoe kan ik een dossier uitwisselen via Centraal dossierbeheer?
Het maken van een kopie van een Expert/M-dossier dat opgestart wordt vanuit Adsolut