Gebruik van Wolters Kluwer Applicaties op andere dan Windows-besturingssystemen wordt officieel niet ondersteund, maar we willen u wel op weg helpen indien u niet over een Windows PC beschikt.
Windows app
De "Windows app" is beschikbaar voor Windows, Mac OS, iOS en Android.
Hieronder vindt u de downloadlinks en instructies om in te loggen.
Downloads:
Voor een stabiele en ondersteunde oplossing wordt aanbevolen om de Windows App op een clientbesturingssysteem zoals Windows 10 of 11 te installeren
Meer informatie: Meer informatie over de Windows app
Inlogprocedure
Open de "Windows app" en klik op "Sign in".

Log in met uw bestaande gebruikersnaam en wachtwoord.
Let op: voeg "@adsolut.online" toe aan uw gebruikersnaam. Bijvoorbeeld: "uwloginmaam@adsolut.online".
( paswoord vergeten ? lees dit artikel => Cloud (AVD): Ik ben mijn paswoord vergeten )


Klik op "Skip" :

Toegang tot applicaties
-
Voor Adsolut, ExpertM en TaxAdvisor Online: Klik op "Apps" !
-
Voor de desktops van Vero en Toprent: Ga naar "Devices".
- Krijgt u een foutmelding over "No resources" / "Geen resources"? Lees dan zeker... het volgende artikel


Inloggen met een extra gebruiker
-
Klik op het bolletje rechtsboven en kies voor "Sign in with another account" als u wilt inloggen met een andere gebruiker.
-
Voer de gebruikersnaam en het wachtwoord van het extra account in.
-
Volg dezelfde stappen als hierboven om toegang te krijgen tot de applicaties en desktops.
Meer info : Beheer van meerdere accounts in Remote Desktop en Windows App voor AVD
Verder lezen?
Handig overzicht van artikelen voor onze AVD Hosted cloud applicaties
Heeft u ondersteuning nodig?
Hoe maak ik een support ticket?