Je wil aanloggen op onze AVD cloud omgeving, maar je kent het wachtwoord van jouw cloud gebruiker niet meer.
NIET
Je krijgt een aanmeldscherm met daarin een link om jouw wachtwoord te resetten.
Deze optie(s) kan en mag je niet gebruiken. Dit werkt niet

WEL de juiste werkwijze om je paswoord te resetten
Om je wachtwoord te wijzigen ga je naar de volgende pagina:
https://login.kluwerportal.be/requestnewpassword.aspx
Voer hier jouw usernaam (login) in en druk op Reset password
Je zal op het mailadres, wat gekoppeld werd aan jouw user, de nodige instructie ontvangen om het wachtwoord opnieuw in te stellen.
Tip: Indien je het e-mailadres van jouw user niet kent, je ontvangt geen e-mail of je wenst het adres aan te passen, neem dan contact op met onze support afdeling
Heb je na het wijzigen van het wachtwoord een mail ontvangen?
- NEEN:
- JA:
- In de mail staat het nieuwe wachtwoord. Knippen en plakken werkt soms niet goed (omdat je dan soms onzichtbare tekens mee kopieert, zoals blanco's). Probeer ook eens om het wachtwoord manueel over te typen.
- Na het ontvangen van de mail kan het even duren voor het wachtwoord gesynchroniseerd is over het hele systeem. Wacht enkele minuten. Sluit alle vensters van AVD en probeer het opnieuw.
- Als het nog niet lukt, probeer dan aan te melden in de AVD Browser omgeving.
- Lukt het dan nog steeds niet, maak een case via het support portaal en vermeld wat je al geprobeerd hebt.
24 uur na het wijzigen van het wachtwoord via bovenstaande uitleg, kan je jouw wachtwoord wijzigen naar een meer gebruiksvriendelijk wachtwoord.
Cloud (AVD): Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
Opgelet: Je kan maar 1x per 24 uur het wachtwoord wijzigen.
Meer lezen?
Handig overzicht van artikelen voor onze AVD Hosted cloud applicaties
Cloud (AVD): Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
WEBBROWSER => Je Wolters Kluwer hosted cloud-applicatie opstarten in een browser-tabblad / Toegang zonder installatie van extra software.
Support portaal - Hoe maak je een ticket?