Salesforce

Het is niet meer mogelijk om gebruikers op inactief te zetten en u kan niet meer in Adsolut

Article Information
BE
Article Details
Metadata:|CB|Ads|Gebruikersbeheer|
  • U heeft een 10-tal dagen geleden bij het starten van Adsolut onderstaande boodschap gekregen:
Beste klant,
We merken dat u meer Adsolut-gebruikers hebt dan aangegeven in uw contract.
Gelieve het aantal gebruikers te verminderen binnen de 10 dagen.

Gebeurt dit niet binnen de 10 dagen, dan zal u niet meer kunnen inloggen in Adsolut
  • U hebt hieraan geen gevolg gegeven
  • Neem contact op met onze servicedesk, via de applicatie kunnen we dit niet meer oplossen
  • Zorg ervoor dat onze servicedesk toegang heeft tot de Adsolut-database server zodat wij u via deze database kunnen deblokkeren


Zie ook
 
detail information
6/04/2023 11:57
Het is niet meer mogelijk om gebruikers op inactief te zetten en u kan niet meer in Adsolut
53
URL
Adsolut-het-is-niet-meer-mogelijk-om-gebruikers-op-inactief-te-zetten-en-u-kan-niet-meer-in-Adsolut

Powered by