Salesforce

Adsolut e-invoicing: foutmelding Custom OpenPeppol validation error: No PO number provided

Article Information
BE
Article Details

Bij het facturen van een verkoopbon waarbij de factuur verstuurd wordt via e-invoicing komt de volgende foutmelding. 

'Custom OpenPeppol validation error: No PO number provided'

Deze foutmelding komt ook wanneer u vanuit Boekhouding > Verkopen de verkoopfactuur probeert te versturen naar het e-invoicing platform met de knop 'Verzend E-factuur'. 

peppol fout.jfif

Om een factuur succesvol via het Peppol platform te versturen, moet er altijd een PO-nummer (of Ordernr.) op de verkoopbon ingevuld te zijn:

image.png
Dit nummer kan een referentienummer van uw relatie zijn, of een zelfgekozen nummer. Maar het veld moet ingevuld zijn, anders zal u de foutmelding "Custom OpenPeppol validation error: no PO number provided" zien verschijnen.

                                               
Tip
                        Heeft u het antwoord nog niet gevonden?
                        Gebruik de zoekbalk bovenaan, het gebruik van specifieke zoektermen geeft de beste resultaten.
                        Of u kunt eenvoudig een ticket creëren door in te loggen op het support portaal.
                                        
Zie ook: 

Peppol facturatie via het E-invoicing platform

Adsolut: Foutmelding "No IBAN Provided" bij het versturen van een PEPPOL factuur
 
 
detail information
15/03/2024 16:21
Adsolut e-invoicing: foutmelding Custom OpenPeppol validation error: No PO number provided
130
URL
Adsolut-e-invoicing-foutmelding-no-po-number

Powered by