Salesforce

Melding "No IBAN Provided" verschijnt bij het versturen van een Peppol factuur

Article Information
BE
Article Details

Bij het versturen van een elektronische factuur, in het formaat Peppol, krijgt u de melding dat het document niet werd afgeleverd.

De foutmelding:
Custom OpenPeppol validation error: No IBAN provided

Om deze melding te vermijden, volgt u onderstaande instructies:

  1. Klik links bovenaan op het icoontje van Adsolut
  2. Klik op Sluit dossier waarna u in het MasterKB komt
  3. Ga naar Kantoorbeheer, Relaties
  4. Dubbelklik op de betreffende Relatie (Dossier)
  5. Ga onderaan naar het tabblad Basisgegevens, Algemeen
  6. Vul het IBAN-nummer in van de betreffende firma in het veld Iban

IBAN

  1. Open het dossier opnieuw 
  2. Ga naar Boekhouding, Verkopen om de Peppol factuur opnieuw te versturen
  3. Selecteer de betreffende factuur
  4. Klik bovenaan op de knop Verzend E-factuur

    

Tip
Staat uw vraag hier niet bij? Klik dan op Home en zoek uw trefwoorden in de zoekbalk bovenaan. Vermeld zeker ook de naam van uw softwarepakket.
Als u ook hier uw antwoord niet vindt, dan kunt u een ticket creëren op onze supportpagina.


Zie ook
 
detail information
7/04/2023 9:45
Melding "No IBAN Provided" verschijnt bij het versturen van een Peppol factuur
117
URL
Melding-No-IBAN-Provided-verschijnt-bij-het-versturen-van-een-Peppol-factuur

Powered by