Bij het versturen van een elektronische factuur, in het formaat Peppol, krijg je de melding dat het document niet werd afgeleverd.
Opmerking
Ook wanneer je Peppol nog niet geactiveerd hebt voor uw dossier, en geen relaties op Peppol hebt ingesteld, kan je deze foutmelding zien verschijnen als er geen IBAN nummer is ingevuld in de relatie in je MASTERKB.
|
De foutmelding:
Om deze melding te vermijden, volg je onderstaande instructies:
- Klik links bovenaan op het icoontje van Adsolut
- Klik op Sluit dossier waarna je in het MasterKB komt
- Ga naar Kantoorbeheer, Relaties
- Dubbelklik op de betreffende Relatie (Dossier)
- Ga onderaan naar het tabblad Basisgegevens, Algemeen
- Vul het IBAN-nummer in van de betreffende firma in het veld Iban

- Open het dossier opnieuw
- Ga naar Boekhouding, Verkopen om de Peppol factuur opnieuw te versturen
- Selecteer de betreffende factuur
- Klik bovenaan op de knop Verzend E-factuur
Tip Staat jouw vraag hier niet bij? Klik dan op Home en zoek jouw trefwoorden in de zoekbalk bovenaan. Vermeld zeker ook de naam van jouw softwarepakket. Als je ook hier uw antwoord niet vindt, dan kan je een ticket creëren op onze supportpagina. |
Zie ook