Salesforce

Bij opstart van uw citrix cloud applicatie : "Failed to connect to the server for your session error code 2064.1030"

Article Information
BE
Article Details

Foutcode 2064.1030 heeft te maken met verbindingsproblemen.
Hier zijn enkele stappen om dit op te lossen:

  1. Controleer de netwerkverbinding: Zorg ervoor dat je internetverbinding stabiel is.
  2. Update Citrix Workspace: Zorg ervoor dat je de nieuwste versie van Citrix Workspace hebt geïnstalleerd. https://www.citrix.com/downloads/workspace-app/windows/workspace-app-for-windows-latest.html
  3. Firewall/antivirusinstellingen: Controleer of je firewall of antivirussoftware de Citrix-verbinding niet blokkeert.
  4. Reset Citrix Workspace: Soms kan het resetten van de Citrix Workspace helpen.
    • Klik met de rechtermuisknop op het Citrix Workspace -pictogram in het systeemvak.
    • Selecteer "Geavanceerde voorkeuren."
    • Klik op "Reset Citrix Workspace " en volg de aanwijzingen.
  5. Herinstalleer Citrix Workspace: Verwijder en installeer Citrix Workspace opnieuw.

Handig overzicht van artikelen voor onze (Citrix) cloud applicaties
 
detail information
11/06/2024 8:02
Bij opstart van uw citrix cloud applicatie : "Failed to connect to the server for your session error code 2064.1030"
1.219
URL
bij-opstart-van-uw-cloud-applicatie-Failed-to-connect-to-the-server-for-your-session-error-code-2064-1030

Powered by