Wanneer gebruik je een herstelcode?Wanneer je inlogt op my.adsolut.com en je hebt Multi-Factor Authenticatie (MFA) actief op jouw Wolters Kluwer TAA Software Account, krijg je de vraag om een verificatiecode in te vullen.

Ontvang je (niet meteen) een MFA-code via sms, e-mail of je authenticator-app? Dan vul je een herstelcode in.

Waar vind je je herstelcodes?
- In het bestand recovery-codes.txt in de folder Downloads (of elders) indien je ze ooit al bewaard hebt.

- Herstelcodes opnieuw ophalen via my.adsolut.com.
Vind je het bestand niet meer? Open je herstelcodes opnieuw in je account.
Belangrijk: je moet ingelogd zijn met je Wolters Kluwer TAA Software account
-
- Ga naar my.adsolut.com en log in.
- Klik rechtsboven op Beheer account.
- Open Profiel in het rechterpaneel.
- Scroll naar Herstelcodes.
- Bewaar de codes of maak nieuwe codes aan.
Heb je geen herstelcodes?
Vraag een collega om op het Support portaal een ticket aan te maken. Die collega heeft nodig:
Tip
Bewaar je herstelcodes meteen wanneer je MFA instelt. Zo heb je altijd een back-up bij loginproblemen.
|
Verder lezen?
Wat is Multi-Factor Authentication (MFA)?