De beheerder is verantwoordelijk voor het gebruikersbeheer. Alleen een beheerder van uw organisatie kan gebruikers toegang verlenen tot Wolters Kluwer TAA applicaties en services.
Zie voor meer informatie: Wat is het verschil tussen een beheerder en gebruiker bij het uitnodigen voor het Wolters Kluwer TAA Software Account?
Dit artikel is ook relevant voor gebruikers die wel kunnen inloggen, maar niet een ticket kunnen aanmaken in het Support portaal.
Stap 1: Log in als beheerder op de Wolters Kluwer-aanmeldpagina https://my.adsolut.com
Stap 2: Klik rechtsboven op uw accountnaam/organisatienaam en selecteer 'Beheer organisatie' in het paneel rechts.

Stap 3: Klik op Leden
Selecteer de gebruiker en verifieer de toegang tot de applicaties. Kies [Bewerken] om de toegang tot de applicaties te wijzigen.
De opties:
- Financieel dashboard
- Personal Tax
- Support Community (zonder dit vinkje kan een gebruiker met een Wolters Kluwer TAA Software Account alleen inloggen bij het Support portaal, maar geen ticket aanmaken)

Heeft de gebruiker nog steeds niet de gewenste rechten? Vink dan een keer alle opties en sla op. Vervolgens selecteert u nogmaals de gewenste applicaties en sla dit op.
Heeft dit ook geen oplossing geboden? Dan ontvangen we graag een supportticket van de beheerder van de organisatie waarin wordt vermeld welke wijziging u voor welk lid wilt maken. Zie eventueel: Hoe maak ik een ticket?
Verder lezen?