Deze melding kan verschijnen wanneer je werkt met de netwerkversie van Personenbelasting.
- Je controleert eerst of het maximum aantal gebruikers is bereikt in vergelijking met het aantal licenties waarop je geabonneerd bent.
- Is dit niet het geval, vraag dat alle gebruikers het programma verlaten.
- Vervolgens ga je in Windows Verkenner naar de programmafolder \Kluwer\Finfisc\SF\SF25 (voor Superfisc PB) of \Kluwer\Finfisc\PB\PB25 (voor Fiskobel/Fiscalc PB).
Vind je hier bestanden terug met de bestandsnaam 0001FPBW.LOC, 0002FPBW.LOC, 0003FPBW.LOC, enz. mag je ze verwijderen.
Lukt het niet om deze bestanden vanaf je eigen werkpost te verwijderen, zul je aan de IT-partner moeten vragen om deze bestanden op de server zelf te verwijderen. Zie ook: Hoe kan ik openstaande of geblokkeerde bestanden vrijmaken op een Windows Server? - Hierna kun je het programma opnieuw opstarten.
- Heb je toch bijkomende licenties nodig, dan maak je voor onze commerciële afdeling een ticket aan op het Support portaal: Hoe maak je een ticket?