In het Support portaal zoek je artikelen of stel je je vraag aan de virtuele assistent. De virtuele assistent helpt je het juiste artikel te vinden. Gebruik specifieke termen voor de beste resultaten. Log in op het Support portaal en neem direct contact op met een medewerker.
Log in en maak direct een ticket aan via de optie Tickets. Lees meer in: Hoe maak ik een ticket?
Waarom een terugbelverzoek?
Met een terugbelverzoek deel je vooraf meer informatie over je vraag. Zo kan een medewerker met de juiste kennis je sneller helpen. Klanten die een terugbelverzoek maken, zijn sneller geholpen en vaker tevreden.
Hoe werkt het?
1. Log in op het Support portaal.
2. Ga naar de homepagina en klik rechtsonder op dit icoon:
3. Vind je na het chatgesprek geen antwoord terug, kan de virtuele assistent je begeleiden bij de aanmaak van een ticket. Klik hiervoor op Hulp bij cases aanmaken.
Vul het formulier in
Vul het formulier in met details over je vraag, zoals het onderwerp en relevante context. De virtuele assistent zoekt op basis van deze informatie opnieuw naar artikelen en toont je nieuwe suggesties. Je hebt de mogelijkheid om een artikel aan te klikken en te lezen. Het ticketvenster blijft actief. Beantwoordt geen van de artikelen je vraag? Klik op Volgende.
Hoe wil je verder?
Kies de optie die het beste past bij je vraag:
- Ticket maken: kies deze optie om een ticket aan te maken. Je krijgt zo snel mogelijk een reactie.
- Terugbelverzoek maken: kies deze optie als je de vraag liever telefonisch bespreekt.
Verder lezen?
Support portaal - Tickets
Kan ik een bijlage toevoegen aan mijn ticket?