Salesforce

Ik heb de migratiemail voor mijn Wolters Kluwer TAA Software Account niet op het juiste mailadres ontvangen

Article Information
BE
Article Details

In dit geval kunnen er zich verschillende situaties voordoen:

U weet niet op welk adres dit mailtje werd gestuurd
Deze informatie vindt u terug in uw installatie van Adsolut. Hiervoor klikt u op het "?" in Adsolut, waar u een ‘final ticket’ terugvindt dat u de nodige informatie kan geven.
Vindt u het daar niet? Maak dan een ticket aan: Hoe maak ik een ticket? Op basis van uw klant- en ondernemingsnummer kunnen wij opzoeken naar welk adres deze mail werd gestuurd. 

U weet op welk adres dit mailtje werd gestuurd, maar...
U hebt geen toegang tot dit e-mailadres, omdat het bijvoorbeeld werd gestuurd naar een collega die niet langer werkzaam is in uw kantoor.
In dit geval maakt u best een ticket aan: Hoe maak ik een ticket? U vermeldt in het ticket het nieuwe e-mailadres. Wij sturen u dan zo snel mogelijk een nieuw migratiemail op dit adres.

U hebt toegang tot dit e-mailadres

  • U hebt geen mail ontvangen?
    Controleer dan zeker ook uw spamfolder. Als u het daar ook niet vindt, kunt u als alternatief eenvoudig toegang krijgen tot uw account via een wachtwoordreset. Ga hiervoor naar de loginpagina, klik op de optie ‘wachtwoord herstellen’, en vul uw e-mailadres in. U ontvangt nu een mailtje, kan een nieuw wachtwoord instellen, en krijgt op die manier toegang tot uw account.
  • U zou liever een ander adres gebruiken? U hebt het mailtje bijvoorbeeld ontvangen op een algemeen info-adres, maar zou liever werken met een persoonlijk account? Of u zou liever een collega het beheer van deze organisatie zien doen? Dat kan!
    • In dit geval moet u eerst de migratie vervolledigen vanuit het account dat wij voor u hebben voorbereid. Nadat u hier klaar mee bent, kunt u volledig werken met onze Support Community, met dit account als beheerder van uw organisatie.
    • Indien u daarna een ander e-mailadres wil registreren, of collega’s toegang wil geven tot uw organisatie, kunnen zij zich registreren voor een persoonlijk account en dit bevestigen. Daarna kunnen zij via ‘voeg organisatie toe’ uw organisatie toevoegen (houd daarbij zeker uw klant- en ondernemingsnummer bij de hand). U kunt hun lidmaatschap dan bevestigen, alsook hen toegang verlenen tot de Support Community.
    • Tot slot kunt u de nieuwe gebruiker benoemen tot beheerder, waarna de nieuwe gebruiker het beheer van uw organisatie voor hun rekening kunnen nemen.

Zie ook: De meest gestelde vragen i.v.m het aanmaken van een Wolters Kluwer TAA Software Account

 
detail information
19/11/2021 17:33
Ik heb de migratiemail voor mijn Wolters Kluwer TAA Software Account niet op het juiste mailadres ontvangen
176
URL
Heeft-u-het-migratiemail-voor-uw-Wolters-Kluwer-TAA-Software-Account-niet-of-niet-op-het-juiste-adres-ontvangen

Powered by