
Deze melding wordt weergeven omdat Adsolut een recente update gedownload en dus ter beschikking heeft, en deze niet tijdig werd uitgevoerd. Omwille van veiligheidsredenen en verbeteringen binnenin het programma kan het essentieel zijn om deze updates binnen de gegeven tijd uit te voeren.
Om het probleem te behandelen moet u Adsolut updaten op het systeem waar Adsolut (oorspronkelijk) geïnstalleerd staat – dit kan zijn de Adsolut / SQL-server, uw lokale standalone PC, etc.
Aangezien u de update niet meer kan opstarten vanuit Adsolut, moet u de update installeren met de UpdateWizard. Deze vindt u op locatie: [server_drive]\Data_Adsolut\Adsolut\updatewizard\UpdateWizard.exe

Om het proces te voltooien kunt u de update uitvoeren zoals gewoonlijk. Meer info hieromtrent vindt u in het artikel
Adsolut: een update installeren.
Opmerking Afhankelijk van uw IT-infrastructuur en beveiliging moet u mogelijk toegang vragen bij uw IT-partner om deze stappen uit te voeren. U kan dit uiteraard ook laten uitvoeren door uw IT-partner zelf. |
Update door Wolters Kluwer
Vermits u de update niet tijdig hebt uitgevoerd, ondanks de meldingen die u in de afgelopen 10 dagen kreeg, zullen onze diensten de installatie uitvoeren via assistentie op afstand.
- Vraag uw remote interventie aan via Adsolut.com.
- Klik vervolgens op Log in (als beheerder inloggen).
- Klik op Support / Remote interventie.
- Maak uw keuze.