Foutmelding bij opstarten Adsolut
Deze melding wordt weergeven omdat Adsolut een recente update gedownload en dus ter beschikking heeft, en deze niet tijdig werd uitgevoerd. Omwille van veiligheidsredenen en verbeteringen binnenin het programma kan het essentieel zijn om deze updates binnen de gegeven tijd uit te voeren.

Hoe update je Adsolut?
Op de computer waarop het programma oorspronkelijk is geïnstalleerd, kun je Adsolut updaten. Dat is meestal de server, je lokale pc of een SQL-server. Omdat je de update niet meer kunt starten via Adsolut, gebruik je de UpdateWizard. Je vindt die hier:
[server_drive]\Data_Adsolut\Adsolut\updatewizard\UpdateWizard.exe

Voer de update uit zoals je gewend bent.
Meer uitleg vind je in dit artikel: Hoe kun je een nieuwe versie (update) van Adsolut downloaden en installeren?
Geen toegang? Vraag hulp aan je IT-partner.
Je hebt mogelijk extra rechten nodig om de update uit te voeren. Vraag dit aan je IT-partner of laat hem de update installeren.
Wolters Kluwer voert de update uit via remote interventie
Je kreeg de afgelopen tien dagen meerdere meldingen over deze update, maar ze werd nog niet uitgevoerd. Daarom nemen wij het nu over via assistentie op afstand. Zo vraag je een remote interventie aan:
- Ga naar Adsolut.com.
- Log in als beheerder.
- Klik op Support > Remote interventie.
- Kies de optie die past bij jouw situatie.
Zie eventueel ook:
Thema: Updaten van Adsolut
Word lid van één of meerdere groepen De groepen op het Support portaal zijn er om je te helpen met waardevolle en nuttige weetjes over onze software. We delen hier af en toe informatie die relevant is voor jou. Je kunt zelf aangeven of je meldingen wilt ontvangen voor elke post of wekelijks. Word vandaag nog lid en blijf op de hoogte! Zie ook: Groepen |