Salesforce

Expert/M: Bij het opstarten van Expert/M-dossier laadt het startscherm niet en kan ik Import CODA niet openen

Article Information
BE
Article Details
Bij het opstarten van één of meerdere Expert/M-dossiers blijft het laden van het startscherm hangen en kan u het menu Dagboeken > CODA > Import CODA niet openen (binnen een redelijke termijn). Er gebeurt niets.
In andere Expert/M-dossiers wordt het startscherm wel nog correct geladen en kan u de CODA-import wel nog steeds correct uitvoeren.

Oorzaken:
 
  • Het veld Standaardpad CODA-bestanden in de betrokken dossiers bevat een te algemene folder (bv. C:\, K:\,...) waarin Expert/M alle bestanden begint te scannen.
 
  • Het dossier waarin u het CODA-menu wenst te openen, is een dossier waarin u nooit eerder CODA-bestanden heeft geïmporteerd. Bij het opstarten van het menu Dagboeken > CODA > Import CODA probeert Expert/M het veld Standaardpad CODA-bestanden automatisch op te vullen met de (te algemene) folder die vermeld staat in het veld Standaard map opslag onder het menu Bestand > Gebruiker > Gebruikersgegevens.
 

Neem contact op met de Service Desk van Wolters Kluwer om de onderliggende oorzaak van het probleem weg te nemen.


Zie eventueel ook: 
Thema: CODA in Expert/M
Support portaal - Hoe maak ik een ticket?
 
detail information
19/11/2021 17:16
Expert/M: Bij het opstarten van Expert/M-dossier laadt het startscherm niet en kan ik Import CODA niet openen
452
URL
Expert-M-Startscherm-Coda-Bij-het-opstarten-van-sommige-Expert-M-dossiers-blijft-het-laden-van-het-startscherm-hangen-en-kan-u-het-menu-Dagboeken-Coda-Import-Coda-niet-openen-binnen-een-redelijke-termijn-Er-gebeurt-niets

Powered by