Bij het opstarten van één of meerdere Expert/M-dossiers blijft het laden van het startscherm hangen en kan u het menu Dagboeken > CODA > Import CODA niet openen (binnen een redelijke termijn). Er gebeurt niets.
In andere Expert/M-dossiers wordt het startscherm wel nog correct geladen en kan u de CODA-import wel nog steeds correct uitvoeren.
Oorzaken:
- Het veld Standaardpad CODA-bestanden in de betrokken dossiers bevat een te algemene folder (bv. C:\, K:\,...) waarin Expert/M alle bestanden begint te scannen.
- Het dossier waarin u het CODA-menu wenst te openen, is een dossier waarin u nooit eerder CODA-bestanden heeft geïmporteerd. Bij het opstarten van het menu Dagboeken > CODA > Import CODA probeert Expert/M het veld Standaardpad CODA-bestanden automatisch op te vullen met de (te algemene) folder die vermeld staat in het veld Standaard map opslag onder het menu Bestand > Gebruiker > Gebruikersgegevens.
Neem contact op met de Service Desk van Wolters Kluwer om de onderliggende oorzaak van het probleem weg te nemen.Zie eventueel ook:
Thema: CODA in Expert/MSupport portaal - Hoe maak ik een ticket?