Salesforce

Bij het opstarten van Expert/M in Eva/Tax Advisor Online is het startscherm niet zichtbaar.

Article Information
BE
Article Details

Bij het opstarten van Expert/M in Eva/Tax Advisor Online zijn uw tegels weg?

Een Wolters Kluwer-medewerker kan deze situatie voor u oplossen. Hiervoor hebben wij de volgende info van u nodig:
 

  • De login (User Name) waarmee u Eva Online/Tax Advisor Online opstart.
  • Een tijdstip waarop u niet ingelogd bent op Eva Online/Tax Advisor Online. 
  • Wordt er met Basecone gewerkt of niet? 

                                     

Opmerking
In het geval u CODA- en/of UBL-bestanden verwerkt via de tegel "Te verwerken bestanden" van het startscherm en u ervaart deze probleemsituatie kan u de CODA- en/of UBL-bestanden - in afwachting van een oplossing - verwerken op de volgende manier:
 
  • CODA"Dagboeken CODAImport CODA"
 
  • UBL: via de visualisatieknop (zie onderstaande printscreen) in het menu "Dagboeken > Aankopen (of Verkopen) > Ingave Aankopen (of Verkopen)"

 

 
 
detail information
30/06/2022 7:37
Bij het opstarten van Expert/M in Eva/Tax Advisor Online is het startscherm niet zichtbaar.
348
URL
Expert-M-Eva-Online-Tax-Advisor-Online-Bij-het-opstarten-van-Expert-M-in-Eva-Tax-Advisor-Online-is-het-startscherm-niet-zichtbaar

Powered by