Salesforce

Adsolut Personenbelasting: hoe deel ik mijn aangifte met de Service Desk?

Article Information
BE
Article Details

U kunt een aangifte ter controle sturen naar de helpdesk. Alle persoonlijke gegevens worden dan uit uw aangifte verwijderd, zodat de helpdesk een “anonieme” aangifte krijgt. 

  1. U opent voor dit dossier de aangifte personenbelasting.
  2. Vervolgens kunt u via de link Hulp nodig? (rechts bovenaan) de aangifte delen met de helpdesk door een code aan te maken.
  3. Zodra u een code aanmaakt of vernieuwt, wordt er een kopie van deze aangifte naar de Service Desk gestuurd.
  4. Vervolgens geeft u deze code door (u kopieert de code en plakt deze in het ticket).

Om de privacywetgeving (GDPR) te respecteren, worden volgende gegevens niet mee doorgestuurd:

  • Naam van de aangifte. Deze wordt vervangen door de aangemaakte code.
  • Straat, huisnummer en bus van de woonplaats.
  • Naam en voornaam van aangever, partner en alle andere personen ten laste.
  • Omschrijvingen zoals bij fiches, buitenlandse inkomsten, kinderoppas, woningen en leningen.
  • Adresgegevens van een woning.
  • Woonplaats en plaats van tewerkstelling bij woon-werkverkeer.
  • Notities.

Volgende gegevens worden wel met de aangifte meegestuurd:

  • Postcode en gemeente (voor bepaling van gewest en gemeentebelasting).
  • Geboortejaren. De geboortedag en -maand worden aangepast naar 1 juni, dit heeft geen gevolgen voor de berekening.

Zie ook: Hoe maak ik een ticket?

 
detail information
19/11/2021 17:19
Adsolut Personenbelasting: hoe deel ik mijn aangifte met de Service Desk?
427
URL
Adsolut-Personenbelasting-Deel-uw-aangifte-met-de-helpdesk

Powered by