Salesforce

Adsolut KMO Cloud: eID werkt niet

Article Information
BE
Article Details

De eID-integratie is niet geïnstalleerd op de Adsolut KMO Cloud. Dit omdat de achterliggende software niet officieel door Wolters Kluwer wordt ondersteund en dus eventuele veiligheidsmaatregelen, zoals voorziene updates, niet (pro-)actief kunnen worden opgevolgd.

Men heeft volgende mogelijkheden als alternatief:

  • Het in-te-dienen bestand lokaal opslaan en het vervolgens indienen via een browser (door naar de desbetreffende site te gaan) op uw lokaal systeem
  • Naar de site gaan via de cloud-omgeving en inloggen met Itsme

 

Verder lezen?

Handig overzicht van artikelen voor onze AVD Hosted cloud applicaties

Heeft u ondersteuning nodig? 

Hoe maak ik een support ticket?

 
detail information
30/03/2022 6:11
Adsolut KMO Cloud: eID werkt niet
84
URL
Adsolut-KMO-Cloud-eID-werkt-niet

Powered by