Salesforce

Adsolut KMO Cloud: eID werkt niet

Article Information
BE
Article Details

De eID-integratie is niet geïnstalleerd op de Adsolut KMO Cloud. Dit komt doordat de achterliggende software niet officieel door Wolters Kluwer wordt ondersteund en dus eventuele veiligheidsmaatregelen, zoals voorziene updates, niet (pro-)actief kunnen worden opgevolgd.

Je hebt de volgende mogelijkheden als alternatief:

  • Het in te dienen bestand lokaal opslaan en het vervolgens indienen via een browser (door naar de desbetreffende site te gaan) op je lokaal systeem.
  • Naar de site gaan via de cloudomgeving en inloggen met itsme.


Verder lezen?
Handig overzicht van artikelen voor jouw AVD Hosted cloudtoepassingen

Heb je ondersteuning nodig?
Hoe maak je een ticket?

 
detail information
30/03/2022 6:11
Adsolut KMO Cloud: eID werkt niet
130
URL
Adsolut-KMO-Cloud-eID-werkt-niet

Powered by