Salesforce

Adsolut: Importeren Adsolut backup dossier lukt niet

Article Information
BE
Article Details

1. Vereisten voor het terugplaatsen van een back-upbestand

Controleer vóór het terugplaatsen van een back-upbestand de volgende punten:

  • Het bestand moet een ZIP-bestand zijn. Andere bestandsformaten worden niet ondersteund.
  • De bestandsnaam moet automatisch gegenereerd zijn door Adsolut. Deze naam bevat het dossiernummer, de datum en het tijdstip van de back-up.
  • Pas de bestandsnaam niet aan. Een gewijzigde naam kan ervoor zorgen dat het bestand niet correct wordt herkend.
  • Pak het ZIP-bestand niet uit. Het bestand moet in zijn originele, gecomprimeerde vorm blijven om correct teruggeplaatst te kunnen worden.

Door deze richtlijnen te volgen, voorkomt u fouten bij het restoren van een back-up.


image.png

Geen geldige backup bestanden :

Met een (1) achteraan

image.png

hernoemd:

image.png

unzipt:

image.png



2. Hoe importeer je een Adsolut back-up dossier in Adsolut

  • Ga naar het MasterKB
  • Ga naar Kantoorbeheer, Relaties
  • Selecteer de betreffende relatie
  • Klik op Dossier acties, Restore dossier
  • Selecteer het back-up bestand
  • Klik op Terugzetten


image.png

 

 

Zie eventueel ook 

Waarom kan ik mijn back-up niet restoren in Adsolut?

Thema: Relaties Kantoorbeheer

 
detail information
2/08/2022 8:22
Adsolut: Importeren Adsolut backup dossier lukt niet
96
URL
Adsolut-Importeren-backup-dossier-lukt-niet

Powered by