Op onze nieuwe Adsolut cloud infrastructuur staan al heel wat printerdrivers vooraf geïnstalleerd, maar uiteraard niet allemaal.
Als voor een bepaald type printer de driver ontbreekt, wordt uw pagina afgedrukt via een standaard printerdriver.
Die zorgt op heel wat printers voor een correcte afdruk, maar niet op allemaal.
Merkt u een dergelijk afdrukprobleem op?
Stuur ons dan uw merk en type printer door zodat we deze printerdriver kunnen toevoegen.
Start > Run > printmanagement.msc
Belangrijke opmerking: Wanneer u uw applicatie in de cloud start, zijn uw lokale printers nog niet direct beschikbaar, en de Universal Printer wordt standaard ingesteld. Achter de schermen wordt er verbinding gemaakt met alle printers die lokaal op uw apparaat aanwezig zijn. Dit proces kan echter enige tijd in beslag nemen, geschat ongeveer 5-tal minuten, afhankelijk van factoren zoals het aantal lokale printers, hun beschikbaarheid, offline status, Wi-Fi-verbinding, enzovoort. Het is aan te raden om na het starten van Adsolut minimaal 5 minuten te wachten met afdrukken. Normaal gesproken zou daarna automatisch uw lokale standaardprinter de standaardprinter moeten worden in Adsolut (en niet langer de Universal Printer), waarna u geen problemen meer zou moeten ondervinden bij het afdrukken. |
Voorbeeld:
Gebruikte printer: HP officejet 4630
Driver versie: 10.0.17119.1

Verder lezen?
Handig overzicht van artikelen voor onze AVD Hosted cloud applicaties
Heeft u ondersteuning nodig?
Hoe maak ik een support ticket?