Salesforce

Adsolut KMO Cloud: lay-out van de pagina of van het ticket van de ticketprinter wordt niet meer helemaal correct afgedrukt

Article Information
BE
Article Details

Op onze nieuwe Adsolut cloudinfrastructuur staan al heel wat printerdrivers vooraf geïnstalleerd, maar uiteraard niet allemaal.
Als voor een bepaald type printer de driver ontbreekt, wordt uw pagina afgedrukt via een standaard printerdriver.
Die zorgt op heel wat printers voor een correcte afdruk, maar niet op allemaal.
Merkt u een dergelijk afdrukprobleem op?
Stuur ons dan uw merk en type printer door zodat we deze printerdriver kunnen toevoegen.
Ga hiervoor naar: Start > Run > printmanagement.msc

Voorbeeld
Gebruikte printer: HP officejet 4630
Driver versie: 10.0.17119.1

2024_03_25_12_01_35_Print_Management.png

Belangrijke opmerking:
Wanneer u de applicatie in de cloud start, zijn uw lokale printers nog niet direct beschikbaar, en de Universal Printer wordt standaard ingesteld.
Achter de schermen wordt er verbinding gemaakt met alle printers die lokaal op uw apparaat aanwezig zijn.
Dit proces kan echter enige tijd in beslag nemen, geschat ongeveer 5-tal minuten, afhankelijk van factoren zoals het aantal lokale printers, hun beschikbaarheid, offline status, Wifiverbinding, enzovoort.
Het is aan te raden om na het starten van Adsolut minimaal 5 minuten te wachten met afdrukken.
Normaal gesproken zou daarna automatisch uw lokale standaardprinter de standaardprinter moeten worden in Adsolut (en niet langer de Universal Printer), waarna u geen problemen meer zou moeten ondervinden bij het afdrukken.


Verder lezen?
Handig overzicht van artikelen voor jouw AVD Hosted cloudtoepassingen

Heeft u ondersteuning nodig?
Hoe maak je een ticket?

 
detail information
19/11/2021 17:20
Adsolut KMO Cloud: lay-out van de pagina of van het ticket van de ticketprinter wordt niet meer helemaal correct afgedrukt
177
URL
ADSOLUT-KMO-CLOUD-Layout-van-uw-afdruk-of-het-ticket-van-uw-ticketprinter-wordt-niet-meer-correct-afgedrukt

Powered by