Salesforce

ADSOLUT KMO CLOUD: De Adsolut applicatie staat buiten beeld, mijn resolutie lijkt niet correct + tragere werking

Article Information
BE
Article Details
U gebruikt wellicht 2 schermen of hebt uw DPI op 125% staan?
U start Adsolut en u merkt dat een deel van onze applicatie buiten het scherm valt?
Ook de werking van de software kan trager zijn.

Hoe oplossen?
U klikt met uw rechtermuisknop op uw lokaal Citrix-icoontje onderaan naast uw klok en u kiest voor Advanced Preferences:



Vervolgens voor High DPI:
Klik hier als deze optie niet aanwezig is.


KIes: No, use the native resolution.
En klik vervolgens op 'Save'.
Herstart je Citrix-sessie.

Heeft u de optie 'High DPI' er niet bij staan?

Dit komt vermoedelijk doordat u niet de recentste versie heeft geïnstalleerd staan van Citrix. U kan hierbij opteren om de laatste versie te installeren of u kunt ter alternatie ook als volgt te werk:

Ga naar: C:\Program Files (x86)\Citrix\ICA Client
Vink het volgend onderdeel aan voor de volgende bestanden: wfcrun32.exe & wfica32.exe

image.png

Verder lezen?

Handig overzicht van artikelen voor onze (Citrix) cloud applicaties

 
detail information
19/11/2021 17:20
ADSOLUT KMO CLOUD: De Adsolut applicatie staat buiten beeld, mijn resolutie lijkt niet correct + tragere werking
173
URL
ADSOLUT-KMO-CLOUD-De-Adsolut-applicatie-staat-buiten-beeld-mijn-resolutie-lijkt-niet-correct-tragere-werking

Powered by