U gebruikt wellicht 2 schermen of hebt uw DPI op 125% staan?
U start Adsolut en u merkt dat een deel van onze applicatie buiten het scherm valt?
Ook de werking van de software kan trager zijn.
Hoe oplossen?U klikt met uw rechtermuisknop op uw lokaal Citrix-icoontje onderaan naast uw klok en u kiest voor Advanced Preferences:

Vervolgens voor High DPI:
Klik hier als deze optie niet aanwezig is.
KIes: No, use the native resolution.
En klik vervolgens op 'Save'.
Herstart je Citrix-sessie.
Dit komt vermoedelijk doordat u niet de recentste versie heeft geïnstalleerd staan van Citrix. U kan hierbij opteren om de laatste versie te installeren of u kunt ter alternatie ook als volgt te werk:
Ga naar: C:\Program Files (x86)\Citrix\ICA Client
Vink het volgend onderdeel aan voor de volgende bestanden: wfcrun32.exe & wfica32.exe

Verder lezen?
Handig overzicht van artikelen voor onze (Citrix) cloud applicaties