Salesforce

Waarom blijven verwerkte e-invoicing bestanden zichtbaar en hoe los je dit op?

Article Information
BE
Article Details

Als je niet dubbelklikt op de lijn (bestand) in het scherm naast de boeking, boek je eigenlijk niet correct.
In dat geval worden de bestanden niet automatisch gelinkt aan de boeking en blijven ze staan.

Hoe kan je de verwerkte bestanden nu verplaatsen?

  1. Zoek de bestanden op. Standaard is dat de Kluwerdata. 
    Ga naar de Kluwer-datafolder en open de dossiermap (Kluwer > Kluwerdata > Finfisc > Office > Dossiers > Dossier X)
    Daar vind je een map e-invoicing met de bestanden in de map aankopen en map verkopen.

  2. Verplaats naar Done
    Knip en plak de bestanden naar de map Done.
    Zo verwijder je ze niet, maar behoud je ze in de map met jouw verwerkte bestanden.

    Vanaf de versie 25.11.21.01 kun je een document dat klaarstaat om te boeken ook definitief uitsluiten uit de lijst met te boeken documenten en is stap 1 en 2 overbodig: Hoe kan je een document definitief uitsluiten?

Hoe vermijd je dit in de toekomst? 

Dubbelklik op de lijn (bestand) en enter door de hoofding / boeking om het automatisch te verwerken 
Pas dan worden de bestanden verplaatst zodra de boeking wordt bewaard

 

Zie ook:
Documenten boeken aan de hand van bestanden
Thema: Peppolfacturatie in Expert/M

 

 
detail information
13/11/2025 9:54
Waarom blijven verwerkte e-invoicing bestanden zichtbaar en hoe los je dit op?
65
URL
Waarom-blijven-verwerkte-e-invoicing-bestanden-zichtbaar-en-hoe-los-je-dit-op

Powered by