Salesforce

Briljant updaten en dossiers converteren als er een samenwerking is met Tradecom

Article Information
BE
Article Details
Vraag:
Bij update/conversie van Briljant krijgt u steeds de melding dat bepaalde bestanden gelocked zijn.
U hebt een koppeling met Tradecom.

Antwoord:
Bezorg onderstaande informatie aan uw systeembeheerder.

U moet eerst volgende stappen op de server ondernemen:
1) Zorg dat iedereen uit Briljant is (ook de batchprinters en automatische imports)
2) Neem een back-up van de volledige folder Briljant
3) Stop tijdelijk de Tradecomservice (via de Servermanager, Tools, Services)
4) Controleer of Windows nog Briljant-bestanden heeft gelocked en sluit deze ( via Control Panel, Administartive tools, Computer management, Shared Folders, Open Files)
5) Start Briljant op en voer de update en nadien de conversie uit
6) Start de Tradecom Service weer op
7) Start de batchprinters en automatische imports weer op


Mogelijke foutmelding tijdens de installatie:
Fout bij unzip. Bestand is locked. C:\BRILJANT\Prog\vcruntime140.dll

Oplossing
Indien u deze foutmelding enkel op dit bestand VCRUNTIME140.dll)  krijgt, mag u onderstaande uitvoeren:

- Via de windows verkenner gaat u naar de folder ?\briljant\prog
- U hernoemt het bestand VCRUNTIME140.dll  naar  VCRUNTIME140.OLD
- Vervolgens mag u de update opnieuw uitvoeren
 
detail information
19/11/2021 17:54
Briljant updaten en dossiers converteren als er een samenwerking is met Tradecom
114
URL
Update-conversie-lukt-niet-Tradecom-1511526647301

Powered by