Salesforce

Tax Advisor Online: kan met muis niet op de knoppen drukken. Ik moet de muis meer naar rechts zetten.

Article Information
BE
Article Details

Situatie:
Ik werk via het Tax Advisor Online platform. Wanneer ik in het Centraal dossierbeheer, Accon of een andere Kluwer-toepassing wil klikken met de muis op een knop, bijvoorbeeld OK of Annuleren, dan moet ik de muis meer naar rechts plaatsen om op deze knoppen te kunnen drukken. De positie van de muis is niet correct weergegeven op het scherm.

Antwoord
Vermoedelijk werkt u met twee of meer beeldschermen die in hun beeldscherminstellingen een andere schaalgrootte (scaling) gebruiken. Bijvoorbeeld één scherm staat op schaalgrootte 125% en het tweede scherm op 100% schaalgrootte. Om het probleem met de positie van de muiscursor op te lossen zult u beide beeldschermen dezelfde schaalgrootte moeten geven. Hierna is het probleem opgelost.

 

Heeft u vragen of ondervindt u problemen? Support portaal - Hoe maak je een ticket?

 

Verder lezen?

Handig overzicht van artikelen voor onze AVD Hosted cloud applicaties

 
detail information
19/11/2021 17:25
Tax Advisor Online: kan met muis niet op de knoppen drukken. Ik moet de muis meer naar rechts zetten.
128
URL
TaxAdvisor-online-Kan-met-muis-niet-op-de-knoppen-drukken-Ik-met-de-muis-meer-naar-rechts-zetten-om-juist-te-kunnen-klikken-muispositie

Powered by