Vraag
Ik werk met Beroepskosten zelfstandigen via Tax Advisor Online. Wanneer ik in een simulatie met een manuele ingave een invullijst wil afdrukken of een afdrukvoorbeeld opvraag, dan verschijnt de melding: "there is no default printer currently selected".

Antwoord
Op uw lokale werkpost moet er zeker een printer als standaard geselecteerd zijn. Wanneer u Tax Advisor opstart, dan zorgt de Citrix-applicatie dat die standaardprinter mee 'ingeladen' wordt. Wat soms gebeurt, is dat gebruikers tijdens de sessie de verbinding met de printer verliezen, dat heeft steeds met de stabiliteit van het eigen internet of netwerkverbinding met de printer te maken. De enige oplossing bestaat er dan in om de Tax Advisor-sessie af te sluiten via afloggen en opnieuw aanloggen waardoor de standaardprinter opnieuw 'ingeladen' wordt.
Heeft u vragen of ondervindt u problemen? Support portaal - Hoe maak je een ticket?
Verder lezen?
Handig overzicht van artikelen voor onze AVD Hosted cloud applicaties