Salesforce

Fiscalc/Superfisc Personenbelasting: het dossier is reeds in gebruik

Article Information
BE
Article Details

Wanneer een aangifte of een dossier geblokkeerd is of vastgelopen is, en de fout het dossier is reeds in gebruik verschijnt, volg dan één van de onderstaande procedures om de situatie op te lossen.

Werk je via Centraal dossierbeheer:

  1. In Centraal dossierbeheer noteer je de dossiercode van de desbetreffende klant die je wenst te openen.
  2. Vervolgens ga je via de Windows Verkenner naar de folder
    ?:\Kluwerdata\FinFisc\Office\Dossiers\(Dossiercode)\Identification waar je het bestand SPB????.LCK verwijdert.


Werk je via Tax Advisor Online: 

  1. In Centraal dossierbeheer noteer je de dossiercode van de desbetreffende klant die u wenst te openen.
  2. Op het inlogscherm van Tax Advisor Online (via Windows AVD App) klik je op het icoon Kluwer Explorer.
     
  3. Indien je de vraag krijgt om toegang te geven tot de bestanden, dan klik je op Permit all access.
  4. Vervolgens ga je naar de folder K:\Kluwerdata\FinFisc\Office\Dossiers\(Dossiercode)\Identification
    waar je het bestand SPB????.LCK verwijdert.

 


Werk je via Adsolut:

  1. In Adsolut noteer je de dossiercode van de desbetreffende klant die je wenst te openen.

  1. Vervolgens ga je via de Windows Verkenner naar de folder 
    \Data_Adsolut\Adsolut\Kluwerdata\FinFisc\Office\Dossiers\(Dossiercode)\Identification
    waar je het bestand SPB????.LCK verwijdert.

 

 
detail information
19/11/2021 17:30
Fiscalc/Superfisc Personenbelasting: het dossier is reeds in gebruik
533
URL
Personenbelasting-het-dossier-is-reeds-in-gebruik

Powered by