Salesforce

Ik wil als boekhouder de organisaties van mijn klanten toevoegen en supporttickets voor hen beheren op de WK Support Portal

Article Details

 
Answer
Stap 1: Uw (persoonlijk) Wolters Kluwer TAA Software Account
Om toegang te krijgen tot onze support portal heeft u zelf ook een Wolters Kluwer TAA Software account nodig. Dit account is uniek en kan u linken aan een persoonlijk e-mailadres. Let wel: U moet toegang hebben tot dit adres om de registratie van uw account te voltooien.
Hoe u een persoonlijk account aanmaakt, leest u hier.

Stap 2: Voeg de organisatie van uw klant toe
Na het registreren van uw Wolters Kluwer TAA Software Account en na het inloggen met dit e-mailadres komt u op het Panda portaal terecht. Dit portaal kan u gebruiken om uw eigen organisatie te beheren, of de organisatie van uw klant toe te voegen.

Hoe u de organisatie van uw klant toevoegt, leest u hier. U hebt hiervoor het Wolters Kluwer klantnummer nodig van uw klant en het ondernemingsnummer.

Let wel: Indien uw klant zijn eigen organisatie nog niet heeft toegevoegd, dan krijgt u hier de mogelijkheid om dat voor hem te doen. U kan dat zelf doen waardoor u echter beheerder wordt van deze organisatie. Achteraf heeft u nog de mogelijkheid om een andere beheerder uit te nodigen en de verantwoordelijkheid over te dragen aan uw klant via het beheer van een organisatie.

Indien uw klant zijn organisatie wel al heeft toegevoegd, zal er een aanvraag tot toetreding verstuurd worden naar alle beheerders van deze organisatie.

Stap 3: Uw klant moet uw lidmaatschap nog goedkeuren, en eventueel toegang verschaffen tot de
WK Support Community
De volgende stap is voor uw klant. Hij zal, als beheerder van zijn organisatie, een mailtje ontvangen met uw aanvraag tot lidmaatschap. Op het moment dat hij die aanvraag positief beantwoordt, wordt u ook lid. U ontvangt dan zelf een mailtje die u hiervan verwittigt, met opnieuw een link naar het Panda portaal. Op dit portaal kan u nu wisselen naar de omgeving van uw klant.

Indien u voor uw klant ook cases wil beheren of aanmaken op de WK Support Community, dient uw klant u hiervoor ook de toestemming te geven. Na het goedkeuren van uw aanvraag, komt hij in Panda op het detailscherm van uw gebruiker terecht. Op dit scherm moet hij de applicatie toegang tot ‘Support Community’ aanvinken, en bevestigen. Vanaf dat moment hebt u toegang tot de Support Community en kan u, met uw persoonlijk account en in naam van de klant, cases beheren.

Stap 4: Gebruik van de 
WK Support Community
Zowel in het Panda portaal als op de WK Support Community site kan u als boekhouder eenvoudig wisselen tussen de omgevingen van uw verschillende klanten, met behulp van het menu rechtsboven. U kan daar op uw naam klikken, en via de optie ‘Wissel van organisatie’ kiezen voor de klant waar u op dat moment voor werkt.

Let wel: Op het Panda portaal vindt u in deze lijst alle klanten terug die hebben ingestemd met uw lidmaatschap tot hun organisatie. Op de WK Support Community vindt u in deze lijst enkel die klanten terug die u naast het lidmaatschap ook expliciet de toegang hebben verleend om in hun naam cases te beheren op de Support Community. Vindt u een bepaalde klant daar niet terug? Dan stemt u best af met de klant, om stap 3 met hem door te nemen.


                                          
            

Zie ook

De meest gestelde vragen i.v.m het aanmaken van een Wolters Kluwer TAA Software Account
TitelIk wil als boekhouder de organisaties van mijn klanten toevoegen en supporttickets voor hen beheren op de WK Support Portal
URL-naamIk-wil-als-boekhouder-de-organisaties-van-mijn-klanten-toevoegen-en-cases-voor-hen-beheren-op-de-WK-Support-Community

Powered by