Een integratie met een eigen applicatie laat u toe om de data in één van uw Wolters Kluwer TAA applicaties te delen met externe applicaties of partijen. Wilt u bijvoorbeeld uw klantgegevens centraal beheren in Adsolut Kmo-beheer of Adsolut Boekhouding, maar toch software van een andere leveranciers gaan gebruiken? Of wilt u een externa partner of integrator een webshop laten bouwen gebaseerd op de data in één van uw Wolters Kluwer applicaties? Dat kan!
Uw leverancier of integratiepartner kan zijn software koppelen aan Adsolut, en bij uitbreiding uw data, met behulp van de Adsolut API Connectivity. Op onze developer portal https://api-portal.adsolut.com/ vindt hij hierover alle technische informatie. Dit artikel vertelt u, als beheerder van uw Wolters Kluwer organisatie en uw eigen data, welke stappen u moet ondernemen om deze integratie tot stand te brengen.
Een integratie opzetten is niet zo moeilijk, en kunt u volledig zelf doen via my.Adsolut.com. Enkel voor de nodige technische gegevens zult u mogelijk bij uw leverancier of integratiepartner te rade moeten gaan. Nadat u alle gegevens heeft ingegeven en de integratie actief is, kunt u met hem alle gegevens delen die nodig zijn om de integratie tot stand te brengen.
- Maak uw eigen applicatie aan
- Zet een integratie op met deze applicatie
- Deel deze gegevens met uw leverancier of integratiepartner