Om uw Wolters Kluwer TAA Software Account te koppelen aan een bestaande organisatie, stuurt u eerst een verzoek naar de beheerder van die organisatie. Ga daarvoor als volgt te werk:
Stap 1: Log in op uw Wolters Kluwer TAA Software-aanmeldpagina https://my.adsolut.com
Stap 2: Klik op
Voeg organisatie toe
Stap 3: Vul de gegevens van de organisatie in
Hiervoor hebt u uw klant- en ondernemingsnummer nodig.
Uw klantnummer vindt u op elke Wolters Kluwer-factuur (6 cijfers).
Stap 4: Klik op
Verzoek om lid te worden om uw Wolters Kluwer TAA Software Account te koppelen aan een bestaande organisatie. Het verzoek wordt verstuurd naar de beheerder van de organisatie.
Stap 5: Van zodra de beheerder het verzoek aanvaardt, ontvangt u een e-mail en is uw persoonlijk Wolters Kluwer TAA Software Account toegevoegd aan de organisatie.
Geen mail ontvangen? Check uw spamfilter.
U kunt uw persoonlijk Wolters Kluwer TAA Software Account koppelen aan
meerdere organisaties. Om daarna de juiste organisatie te kiezen, klikt u rechtsboven op uw naam en u kiest de juiste omgeving. U kunt dan gewoon verder werken zonder dat u opnieuw moet inloggen.