Naast het koppelen van uw Wolters Kluwer software met My.Adsolut.com en het synchroniseren van de dossiers uit uw Wolters Kluwer software met My.Adsolut.com is het tot slot ook nodig om uw Wolters Kluwer software te koppelen aan het e-Invoicing portaal. Dit gebeurt door een beveiligingssleutel (token) aan te maken op het e-Invoicing portaal die u daarna kunt plakken in uw Wolters Kluwer software.
U heeft deze koppeling normaalgezien uitgevoerd tijdens het uitvoeren van het stappenplan bij ingebruikname van het nieuwe e-Invoicing portaal (2025). Dit moest namelijk verplicht opnieuw gebeuren na de update van uw boekhoudpakket. Als dit om één of andere reden opnieuw moet gebeuren, dan kan dit via Tokenbeheer.
Opgelet, zelfs als u eerder reeds met een vroegere versie van het e-Invoicing portaal werkte, toch moet het nieuwe e-Invoicing portaal (2025) opnieuw gekoppeld worden aan uw Wolters Kluwer software. Bent u niet meer zeker of dit werd gedaan, dan kan u altijd deze koppeling nog eens uitvoeren. Dat kan geen kwaad.
- Klik hiervoor op Tokenbeheer links in de verticale navigatiebalk.
- Klik dan op de knop Genereer activatietoken om de sleutel aan te maken. De sleutel verschijnt op het scherm.
- Klik dan onderaan de sleutel op de link Naar klembord kopiëren om hem in het geheugen van uw computer te brengen.
- Ga vervolgens naar de juiste plaats in uw Wolters Kluwer software en plak de sleutel daar.
Voor gedetailleerde instructies om de sleutel in uw specifieke Wolters Kluwer software aan te brengen, kan u één van de volgende artikelen raadplegen:

Aan de rechterkant wordt getoond hoeveel keer en wanneer er tokens werden gebruikt om het e-Invoicing portaal te koppelen aan uw Wolters Kluwer software.
Dit is een handige verificatie dat de koppeling met de beveiligingssleutel (token) succesvol is afgerond. Informatief wordt er meteen ook een historiek getoond van voorbije koppelingen.

Zie ook:
Thema: het nieuwe e-Invoicing portaal (2025)