Stap 1: Log in op uw Wolters Kluwer TAA Software-aanmeldpagina
https://my.adsolut.comStap 2: Klik op
Voeg organisatie toe
Stap 3: Vul de gegevens van uw organisatie in
Hiervoor hebt u uw klant- en ondernemingsnummer nodig. Uw klantnummer vindt u op elke Wolters Kluwer-factuur (6 cijfers).
Hierna kunnen er zich 3 situaties voordoen:
1. Het systeem vindt de door u ingevulde bedrijfsgegevens terug en uw email adres waarmee u inlogde, is gekend voor de organisatie, dan wordt uw persoonlijk profiel gekoppeld aan de organisatie. U bevestigt door op Ja, voeg deze organisatie toe te klikken. U bent, als eerste gebruiker automatisch beheerder van de organisatie.
2. Bestaat de organisatie al op adsolut.com omdat bvb een collega die al heeft gecreëerd, dan zal u worden gevraagd om lid te worden van een bestaande organisatie. Om uw Wolters Kluwer TAA Software Account te koppelen, stuurt u dan een verzoek naar de beheerder. Klik op Verzoek om lid te worden. Van zodra de beheerder het verzoek aanvaardt, ontvangt u een e-mail en is uw Wolters Kluwer TAA Software Account toegevoegd aan de organisatie.
3. Het systeem vindt uw emailadres niet terug bij de organsiatie die u wenst toe te voegen en die organisatie is nog niet gecreëerd.
Dan krijgt u een lijst te zien van gedeeltelijk gemaskeerde emailadressen van personen die de organsiatie wel zouden kunnen creëren omdat hun emailadres wel bij Wolters Kluwer gekend is. Vraag 1 van hen om met hun Wolters Kluwer taa account aan te melden op adsolut.com en de organisatie toe te voegen.
Daarna kunt u ofwel
- door die persoon worden uitgenodigd en
accepteert u de uitnodiging , ofwel
- vraagt u om lid te mogen worden waarbij u in situatie 2 terecht komt hierboven.