Stap 1: Log in op uw Wolters Kluwer TAA Software-aanmeldpagina
https://my.adsolut.comStap 2: Klik rechtsboven op uw accountnaam/organisatienaam en selecteer
Beheer organisatie in het paneel dat rechts verschijnt
Stap 3: Klik op
Voeg een organisatie toe
Stap 4: Vul de gegevens van uw organisatie in
Hiervoor hebt u uw klant- en ondernemingsnummer nodig.
Uw klantnummer vindt u op elke Wolters Kluwer-factuur (6 cijfers).
Vindt het systeem de door u ingevulde bedrijfsgegevens terug? Dan wordt uw persoonlijk profiel gekoppeld aan de organisatie. U bevestigt door op
Ja, voeg deze organisatie toe te klikken.
Is dat niet het geval, dan volgt er een extra stap: de organisatie die u wilde toevoegen, is al toegevoegd (door een collega).
Om uw Wolters Kluwer TAA Software Account te koppelen, stuurt u een verzoek naar de beheerder. Klik op
Verzoek om lid te worden. Van zodra de beheerder het verzoek aanvaardt, ontvangt u een e-mail en is uw Wolters Kluwer TAA Software Account toegevoegd aan de organisatie.

Eenmaal lid van meerdere organisaties, leest u
hier hoe u op adsolut.com kunt switchen van organisatie.