Salesforce

Expert/M : Statusrapport UBL import: We ondervonden een aantal fouten tijdens het verwerken van de file(s): 'ProducerID should begin with E-FFF.BE' .

Article Information
BE
Article Details
Situatie:
Bij het importeren van UBL-bestanden via het menu 'Extra, Importeren Kluwer software, UBL en Kluwer Office' krijgt u de melding 'We ondervonden een aantal fouten tijdens het verwerken van de file(s). Controleer het rapport voor meer informatie.


In het foutenrapport ('Afdrukken rapport') krijgt u de foutmelding 'ProducerID should begin with E-FFFF.BE'.



Oplossing:
Deze foutmelding betekent dat u de UBL-bestanden in Expert/M tracht te importeren via het verouderde menu 'Extra, Importeren Kluwer software, UBL en Kluwer Office'. 
Het valt ten zeerste aan te raden om de UBL-bestanden in Expert/M te importeren via de procedure van het boeken van documenten aan de hand van bestanden.

De handleiding voor deze manier van UBL-import vindt u terug via deze link of via de supportpagina op onze website.



  
 
detail information
19/11/2021 17:27
Expert/M : Statusrapport UBL import: We ondervonden een aantal fouten tijdens het verwerken van de file(s): 'ProducerID should begin with E-FFF.BE' .
40
URL
Expert-M-Statusrapport-UBL-import-We-ondervonden-een-aantal-fouten-tijdens-het-verwerken-van-de-file-s-ProducerID-should-begin-with-E-FFF-BE-menu-Extra-Importeren-Kluwer-Software-UBL-en-Kluwer-Office

Powered by