Salesforce

Expert/M, Eva Online: Praktische gevolgen van het mailbericht 'Opzeggingsaanvraag afgerond'.

Article Information
BE
Article Details

Situatie:
In het kader van het stopzetten van uw Eva Online-contract ontvangt u een mailbericht van Wolters Kluwer met de vermelding dat de opzeggingsaanvraag voltooid is.




Praktische Gevolgen:
Dit mailbericht is een automatisch bericht dat verstuurd wordt op het tijdstip dat de connectie met uw Eva Online-dossier(s) uitgeschakeld wordt.

Dit heeft de volgende implicaties:
 

  • U kan het Centraal Dossierbeheer Plus en/of Expert/M niet langer opstarten via Eva Online Online.

 

  • Indien ook uw boekhouder uw dossiers met een eigen boekhouderslogin via Eva Online kon opstarten, zal dit niet meer lukken. Zelfs wanneer uw boekhouder uw dossiers nog kan selecteren, zal hij/zij bij het aanklikken ervan een foutmelding 'Cannot open database "CDB_????" requested by the login' krijgen. (De vraagtekens in de melding verwijzen naar uw user name)
 
  • Wel kan u met uw username en password nog inloggen op het Eva Online-portaal tot en met de datum/het tijdstip vermeld in het mailbericht.

 

  • Bij het inloggen op het portaal zal u merken dat de normale icoontjes 'Kluwer-Centraal Dossierbeheer' en 'Kluwer Explorer' vervangen zijn door een nieuw icoontje 'Data ????0001' (De vraagtekens verwijzen naar uw username). Door op deze knop te klikken kan u een kopie downloaden van uw Eva Online data en deze lokaal opslaan.

 

image.png

 

 

Heeft u vragen of ondervindt u problemen? Support portaal - Hoe maak je een ticket?

 

Verder lezen?

Handig overzicht van artikelen voor onze AVD Hosted cloud applicaties

 

 
detail information
19/11/2021 17:26
Expert/M, Eva Online: Praktische gevolgen van het mailbericht 'Opzeggingsaanvraag afgerond'.
164
URL
Expert-M-Eva-Online-Tax-Advisor-Online-Praktische-gevolgen-van-het-mailbericht-Opzeggingsaanvraag-afgerond

Powered by