Salesforce

Een gebruiker kan niet inloggen in Adsolut. Hoe reset ik het wachtwoord?

Article Information
BE
Article Details

In het MasterKB voert u de onderstaande stappen uit:

  1. Klik linksbovenaan op het icoontje van Adsolut
  2. Klik op Sluit dossier
  3. Ga naar Systeembeheer > Gebruikersbeheer
  4. Selecteer de gebruiker(s) waarvoor u het paswoord wilt resetten. 
  5. Klik bovenaan op de knop Reset Paswoorden
  6. Bevestig op de vraag 'Bent u zeker dat u de paswoorden van de gebruikers wilt resetten?'

Het paswoord voor de geselecteerde gebruiker(s) is nu leeg. Als nu inlogt, moet er geen paswoord worden ingegeven.

Ter info
Enkel een Admin-gebruiker heeft toegang tot het gebruikersbeheer.

Zie ook 

 
detail information
19/11/2021 17:28
Een gebruiker kan niet inloggen in Adsolut. Hoe reset ik het wachtwoord?
279
URL
Een-gebruiker-kan-niet-inloggen-Hoe-reset-ik-het-wachtwoord

Powered by