Probleem met het printen met topAccount, in een sessie op de Wolterskluwer Cloud omgeving

Omgeving
Vanaf een lokaal toestel logt men in op de Wolterskluwer Cloud omgeving
Printscreen van de printers terug te vinden onder start, instellingen, configuratiescherm, printers
op uw toestel.


Ons advies
Test 1: elimineren van offline printers
Neem contact op met de systeembeheerder en laat controleren of iedere printer ‘bereikbaar’ is en dus de status ‘ready’ heeft.
In dit incident deed het probleen (niet kunnen afdrukken) zich niet meer voor,
- na het wissen van een offline printer op de terminal-server
- afloggen de Wolterskluwer Cloud omgeving
- herinloggen op de Wolterskluwer Cloud omgeving (nu worden enkel alle printers met status ready van de werkpost overgenomen)
- testen afdruk topAccount via de Wolterskluwer Cloud omgeving (historiek, openstaande bewegingen, klanten).

Ok, het afdrukken functioneert nu
Test 2: opnieuw toevoegen van dezelfde offline printer

Ok, de applicatie crasht terug
Met deze test kunnen wij duidelijk aantonen dat de aanwezigheid van een offline printer de oorzaak is dat men niet (op geen enkele printer) kan afdrukken.
Metadata: dit artikel is geschreven voor onze klanten m.b.t. het inloggen van topAccount op de Wolterskluwer Cloud omgeving, thema: printen , sleutelwoorden: offline printers , tag: - (1LTECH) .