Salesforce

Citrix Cloud : Inlogvenster wordt weergegeven in Adsolut

Article Information
BE
Article Details

Inlogvenster wordt weergegeven in Adsolut

image.png

Er verschijnt inderdaad een inlogvenster in gevallen waarbij dat een (vorige) sessie niet correct of volledig is afgesloten en dus de huidige sessie (door de Citrix-server) beschouwd wordt als een tweede sessie voor dezelfde gebruiker. Dit kunt eenvoudig oplossen door deze stappen uit te voeren:
  1. Sluit de huidige sessie alsook af
  2. Wacht gedurende 30 seconden
  3. Controleer lokale verbindingen en log uit indien nodig – dit kan m.b.v. dit kennisartikel: ADSOLUT KMO CLOUD: Mijn sessie is geblokkeerd, hoe deblokkeren ? (wolterskluwer.be)
  4. Let op het volgende!
    • image.png
  5. Start een nieuwe Adsolut-sessie
 
detail information
15/12/2023 13:47
Citrix Cloud : Inlogvenster wordt weergegeven in Adsolut
87
URL
Citrix-Cloud-Inlogvenster-wordt-weergegeven-in-Adsolut

Powered by