Raadpleeg dit artikel indien het niet lukt om te exporteren naar Excel.
Door het controleren van onderstaande artikelen kunt u de meestvoorkomende vragen zelf oplossen.
Checklist
Ik heb hulp nodig
Indien voorgaande artikelen geen oplossing bieden, dan verzoeken wij een ticket te maken en hierin te vermelden waar u vastloopt, schermafbeeldingen helpen ons in veel gevallen om sneller het probleem te identificeren.
Voorzie uw ticket bij voorkeur van het volgende:
- Versie van Expert/M waarin u een incident heeft.
- Graag ontvangen wij ook schermafbeeldingen van het scherm/de schermen waarop het door u beschreven probleem zich voordoet, zeker indien er een foutmelding of waarschuwing wordt getoond.
- Back-up van het Expert/M dossier. Zie eventueel: Centraal dossierbeheer: Hoe kan ik een dossier uitwisselen? en/of Het maken van een kopie van een Expert/M-dossier dat opgestart wordt vanuit Adsolut
Nadat we deze informatie van u ontvangen heb, onderzoeken we het incident verder in de meest recente versie van Expert/M.
Zie eventueel:
Hoe maak ik een ticket?