Salesforce

Briljant Administrator: Uploaden factuur mislukt - Er is geen dossier meegegeven.

Article Information
BE
Article Details

Vraag:

Bij het maken van een peppol factuur verschijnt de boodschap:

Uploaden van de factuur is mislukt. Er is geen dossier meegegeven. Is uw dossier gesynchroniseerd met my.adsolut.com?

 

Antwoord:

  • Installeer de meest recente versie van Briljant. Dit moet minimum build 447 zijn.
  • Start Briljant opnieuw op na het updaten
  • Ga naar Instellingen, Algemeen, tabblad Vaste gegevens. 
  • Via rechtermuisknop selecteert u de optie Synchroniseer dossier met My.adsolut.com
  • Hierna kunt u opnieuw peppol facturen aanmaken en doorsturen naar het e-invoicing platform

 

Ter info:

Als de optie Synchroniseer dossier met My.adsolut.com niet beschikbaar is via de rechtermuisknop, betekent dit dat er onder Help, e-invoicing link geen actieve token aanwezig is. 

 

 

Zie eventueel ook

Briljant Administrator: Hoe kan ik de e-invoicing link instellen? 

Briljant: Overzicht artikels rond het thema Peppol, e-invoicing, e-factuur

 

 
detail information
27/03/2025 15:01
Briljant Administrator: Uploaden factuur mislukt - Er is geen dossier meegegeven.
22
URL
Briljant-Administrator-Uploaden-factuur-mislukt-Er-is-geen-dossier-meegegeven

Powered by