Vraag:
Bij het maken van een peppol factuur verschijnt de boodschap:
Uploaden van de factuur is mislukt. Er is geen dossier meegegeven. Is uw dossier gesynchroniseerd met my.adsolut.com? |
Antwoord:
- Installeer de meest recente versie van Briljant. Dit moet minimum build 447 zijn.
- Start Briljant opnieuw op na het updaten
- Ga naar Instellingen, Algemeen, tabblad Vaste gegevens.
- Via rechtermuisknop selecteert u de optie Synchroniseer dossier met My.adsolut.com
- Hierna kunt u opnieuw peppol facturen aanmaken en doorsturen naar het e-invoicing platform
Ter info:
Als de optie Synchroniseer dossier met My.adsolut.com niet beschikbaar is via de rechtermuisknop, betekent dit dat er onder Help, e-invoicing link geen actieve token aanwezig is.
Zie eventueel ook
Briljant Administrator: Hoe kan ik de e-invoicing link instellen?
Briljant: Overzicht artikels rond het thema Peppol, e-invoicing, e-factuur