Salesforce

Briljant: Als ik een back-up van mijn dossier maak,verschijnt volgende foutmelding "Fout bij het openen van het zip-bestand, back-up is mislukt".

Article Information
BE
Article Details
Vraag:
Als ik een back-up van mijn dossier maak in Briljant,verschijnt volgende foutmelding "Fout bij het openen van het zip bestand, back-up is mislukt".
Hoe kan ik dit oplossen?

Antwoord:
Vermoedelijk heeft u in het veld In directory een locatie opgegeven waar Briljant geen rechten heeft om het zip-bestand aan te maken.
We raden aan om niet alleen een driveletter mee te geven maar ook een directory. bv:  C:\temp  of F:\temp
De directory temp (in dit voorbeeld) moet niet bestaan, die wordt door het programma aangemaakt.


 
 
detail information
19/11/2021 17:25
Briljant: Als ik een back-up van mijn dossier maak,verschijnt volgende foutmelding "Fout bij het openen van het zip-bestand, back-up is mislukt".
327
URL
Als-ik-een-back-up-van-mijn-dossier-maak-verschijnt-volgende-foutmelding-fout-bij-het-openen-van-het-zip-bestand-backup-is-mislukt-Hoe-kan-ik-dit-oplossen-Briljant

Powered by