Salesforce

Briljant Administror: Afleverbon staat NIET op historiek na de inventarisopname. Oorzaak?

Article Information
BE
Article Details
Vraag:
Wat is de reden dat sommige afleverbonnen niet op historiek staan?

Antwoord:
De oorzaak is dat deze afleverbons op de status Afgewerkt / gefactureerd geplaatst werden na de laatst geboekte inventarisopname.
Hierdoor valt de datum in het veld Afgewerkt op na de inventarisdatum. Hier wordt namelijk de datum ingevuld van de dag waarop men op de knop Afwerken - Ctrl+F9 klikt.

Door gebruiker toegevoegde afbeelding

Bij het factureren van een afleverbon wordt in dit veld de factuurdatum ingevuld.

U kunt dit oplossen door een tussentijdse inventarisopname uit te voeren voor de betreffende artikels.

 
 
detail information
19/11/2021 17:43
Briljant Administror: Afleverbon staat NIET op historiek na de inventarisopname. Oorzaak?
41
URL
Afleverbon-staat-NIET-op-historiek-oorzaak-1511438933137

Powered by