Salesforce

Adsolut Kantoorbeheer: waarom kan u de documenten in CAP-procedure niet ondertekenen met uw nieuwe eID?

Article Information
BE
Article Details

Indien u een eID wil inlezen in Adsolut, moet u er eerst voor zorgen dat een aantal programma's geïnstalleerd zijn op uw computer.

1. De laatste versie van Java (www.java.com)
2. De eID software zelf (http://www.eid.be/)

Als deze programma’s geïnstalleerd zijn, moet u één kaartlezer gebruiken. Indien u dus een tweede kaartlezer of derde kaartlezer heeft, bijvoorbeeld voor Isabel, moeten deze fysiek verwijderen worden.

Nadat u bovenstaande heeft uitgevoerd, lees dan uw eigen ID in.
Lukt dit zonder problemen? Dan staat alles correct geïnstalleerd.


Echter hebben we vastgesteld dat de oude ID-kaarten met deze procedure perfect werken.
De nieuwe ID-kaarten die momenteel worden uitgegeven door de overheid blijken soms voor problemen te zorgen.

Onze afdeling development heeft hiervoor nog geen oplossing kunnen vinden. 
Indien u alle stappen zoals hierboven aangegeven, heeft uitgevoerd en u kan de documenten nog steeds niet ondertekenen met uw nieuwe ID-kaart dan kan u onderstaande workaround toepassen.

U kan het document openen in Acrobat reader en het daar digitaal ondertekenen. 
Nadat u dit document heeft bewaard, kan u dit opslaan in de juiste map binnen Adsolut.

 

Zie eventueel ook

Thema: Relaties Kantoorbeheer

 
detail information
11/06/2024 11:22
Adsolut Kantoorbeheer: waarom kan u de documenten in CAP-procedure niet ondertekenen met uw nieuwe eID?
63
URL
Adsolut-Kantoorbeheer-waarom-kan-u-de-documenten-in-CAP-procedure-niet-ondertekenen-met-uw-nieuwe-E-id

Powered by