Salesforce

Adsolut Kantoorbeheer: Waarom zijn niet alle tabbladen beschikbaar in Adsolut kantoorbeheer?

Article Information
BE
Article Details

Als in relatiefiches tabbladen ontbreken, ontbreekt er ook informatie.

 

Oplossing voor ontbrekende tabbladen

Indien bepaalde informatie of tabbladen ontbreken, controleer dan eerst of in het veld Klant/Prospect/Andere de optie Klant is geselecteerd. Zodra dit correct is ingesteld, wordt de volledige informatie opnieuw zichtbaar.

Mocht er na deze aanpassing en/of het doorlopen van de CAP-procedure nog steeds informatie ontbreken, dan is het mogelijk dat bepaalde tabbladen (opnieuw) moeten worden geactiveerd.

Volg hiervoor deze stappen:

  1. Ga met de muisaanwijzer naast de bestaande tabbladen staan.
  2. Klik met de rechtermuisknop.
  3. Er verschijnt een lijst met alle beschikbare tabbladen.
  4. Vink de gewenste tabbladen aan om ze zichtbaar te maken.



image.png 

 

Zie eventueel ook

Thema: Relaties Kantoorbeheer

 
detail information
19/11/2021 17:30
Adsolut Kantoorbeheer: Waarom zijn niet alle tabbladen beschikbaar in Adsolut kantoorbeheer?
37
URL
Adsolut-Kantoorbeheer-Waarom-zijn-niet-alle-tabbladen-beschikbaar-in-Adsolut-kantoorbeheer

Powered by