Salesforce

Adsolut Kantoorbeheer: Klant op non-actief zetten

Article Information
BE
Article Details

Om een relatie op non-actief te plaatsen volgt u onderstaande stappen voor alle 'lopende prijsafspraken' van de betreffende klant:

1. Prijsafspraak op status 4. Stopgezet zetten.

 

image.png

 

2. De termijnen zullen automatisch wijzigen.

 

image.png

3. Klik op Genereer facturatievoorstel - liefst met datum Einde boekjaar

4. Ga naar het tabblad Memo en klik op Afboeken

5. Vul een reden in

6. Indien u de openstaande prestaties niet wilt factureren, controleer dan of het bedrag onderaan op €0 staat

7. Maak een 0-factuur 

 

image.png
 
8. De prijsafspraak krijgt status 5. Afgehandeld, en vervolgens status 6. Afgerekend
9. In de relatie kan u nu de klant op “non-actief” zetten. 

Taken
Vanaf nu worden er geen nieuwe taken gesimuleerd voor deze klant.

Opgelet:
Indien u een ServiceTask heeft geactiveerd voor automatisch genereren van taken volgens de regels van de taakdefinitie. Deze taken hebben nu reeds een taskID en zullen blijven.

U kan deze manueel in het onderstaande scherm verwijderen indien ze niet meer van toepassing zijn.

image.png
 
 
Zie eventueel ook
 
detail information
19/11/2021 17:15
Adsolut Kantoorbeheer: Klant op non-actief zetten
158
URL
Adsolut-Kantoorbeheer-Klant-op-non-actief-zetten

Powered by