Salesforce

Adsolut: Aanmelden met gebruiker ‘ADMIN’ lukt niet meer

Article Information
BE
Article Details

Doelgroep

Eindgebruikers
Externe partners
IT-verantwoordelijken

Omgeving

On-premise
 

Situering

Sinds het uitvoeren van de laatste update is het niet meer mogelijk om aan te melden met de volgende gebruikers in Adsolut:

  • ADMIN
  • ADMINBG
  • ADSOCR
image.png                                        
Uit veiligheidsoverwegingen is beslist om de bovenstaande gebruikers af te schermen binnen Adsolut. Het betreft service accounts welke specifiek gebruikt worden door de applicatie of voor het kunnen leveren van support vanuit Wolters Kluwer.


Interne gebruiker met Admin-rechten

Het is mogelijk om binnen Adsolut een gebruiker aan te maken, of indien de licentie het niet toelaat om een bijkomende gebruiker te creëren, een bestaande gebruiker om te vormen tot een gebruiker met Admin-rechten. Op deze manier krijgt de betreffende gebruiker dezelfde rechten als bv. gebruiker ‘ADMIN’, zonder dat de automatische processen hierbij worden verstoord welke worden uitgevoerd door de service account(s).
image.png

Externe gebruiker met Admin-rechten

Maakte uw IT-partner gebruik van de ‘ADMIN’-gebruiker voor het uitvoeren van de updates, dan kan u in Adsolut: Updates  onder punt Hoe installeer ik de update? - Optie2: (IT partner) lezen hoe dit kan zonder gebruik te maken van een gebuiker. 
                                        
Tip
Staat uw vraag hier niet bij? Klik dan op Home en zoek uw trefwoorden in de zoekbalk bovenaan. Vermeld zeker ook de naam van uw softwarepakket.
Als u ook hier uw antwoord niet vindt, dan kunt u een ticket creëren op onze supportpagina.
                                        

Zie ook

Adsolut: Hoe maak ik een Adsolut gebruiker aan?
 
detail information
11/10/2022 9:43
Adsolut: Aanmelden met gebruiker ‘ADMIN’ lukt niet meer
219
URL
Adsolut-ADMIN-gebruiker

Powered by